Thursday 17 January 2013

Perasaan yg Tak boleh nak Diubah

Apa yg aku ingin ceritakan ini , hanyalah dari segi p'mandangan seorang wanita sperti aku . sebenarnya banyak sangat impian yg diidami oleh seorang wanita . kalau boleh semua wanita ingin m'dapatkan cinta yg sejati , cinta yg ikhlas , cinta yg setia drpd seorang yg bernama lelaki . seperti juga aku , aku m'ginginkan seorang lelaki yg menyayangi aku . dan lagi penting dia mencintai aku sepenuh hati dia . aku ingin lelaki itu , hati dia dipenuhi rasa kasih sayang pd aku je . semua org thu , tak semua wanita setia . ade yg mjadi playgirl hnya utk m'dptkan ape yg dia nak . maaf ye! Tp aku bkn perempuan mcm tu ok :) aku bkn nak ckp diri aku ni baik . tp bab Cinta ni . myb aku baik..haha :D aku mencintai dan menyayangi seorang lelaki . bagi aku dia baik utk aku . setia, jujur dan ikhlas . :) aku mmg teramat menyayangi dia . Hanya Allah s.w.t je yg tahu betapa kuat nya isi hatiku ini pd dia . InsyaAllah , kalau diizinkan Allah . aku ingin dialah jodoh aku . aku m'harapkan sgt2.. walaupun aku ni tak berapa nak sempurna sgt..hehe..( manusia tiada yg sempurna ) tp aku yakin , dia boleh terima aku seadanya . Sayangg sayangkn abg :) 

No comments:

Post a Comment