Sunday, 24 March 2013

Salam Isnin !

Haii, Assalamualaikum.. da lame tak update blog.. rindu pulak dkt blog ni..hehe saje suke2 :)

Sunday, 20 January 2013

Sayang nak kite jadi sweet macam ni . InsyaAllah :) i Love yOu :)
* .Cinta adalah anugerah daripada Allah , Aku bersujud dan berdoa pada Allah , dan Akhirnya kutemukan Anugerah terindah iaitu kamu .

*. Kebahagiaanku belum sempurna tanpa dirimu disisiku

*. Memilikimu hal terindah dalam hidupku

*. Selama nafas ini masih ada , selama janting ini masih berdenyut , sayang akan mencintai dan membahagiakan abang..

Friday, 18 January 2013

Mael&Yan

Saya cuba untuk sibukkan diri dengan harapan saya tak sentiasa memikirkanmu..
Namun itu sia-sia , tapi kamu selalu hadir dalam hati dan fikiranku..
Kerana..saya selalu mencintaimu.. :)

Yangg..

Yangg...Byk sekali kenangan yg telah kite tuliskan di hati kite . Byk sekali harapan dan keinginan yg pernah kite ungkapkan bersama . Kata cinta yg pernah terucap tak mudah utk hapuskan begitu saja.. Ingatkah kite pernah b'janji utk b'juang bersama ? M'harungi susah senang b'sama.. Masih ingatkah setiap p'tengkaran manis kita , ada cemburu , marah , kecurigaan ,  dan perasaan saling merindu.. Saya ingin m'jadi yg terbaik dlm hidup awk , saya ingin m'jadi mimpi terindah awk.. Im stay Love You.. ( Mael&Yan )

Thursday, 17 January 2013

Perasaan yg Tak boleh nak Diubah

Apa yg aku ingin ceritakan ini , hanyalah dari segi p'mandangan seorang wanita sperti aku . sebenarnya banyak sangat impian yg diidami oleh seorang wanita . kalau boleh semua wanita ingin m'dapatkan cinta yg sejati , cinta yg ikhlas , cinta yg setia drpd seorang yg bernama lelaki . seperti juga aku , aku m'ginginkan seorang lelaki yg menyayangi aku . dan lagi penting dia mencintai aku sepenuh hati dia . aku ingin lelaki itu , hati dia dipenuhi rasa kasih sayang pd aku je . semua org thu , tak semua wanita setia . ade yg mjadi playgirl hnya utk m'dptkan ape yg dia nak . maaf ye! Tp aku bkn perempuan mcm tu ok :) aku bkn nak ckp diri aku ni baik . tp bab Cinta ni . myb aku baik..haha :D aku mencintai dan menyayangi seorang lelaki . bagi aku dia baik utk aku . setia, jujur dan ikhlas . :) aku mmg teramat menyayangi dia . Hanya Allah s.w.t je yg tahu betapa kuat nya isi hatiku ini pd dia . InsyaAllah , kalau diizinkan Allah . aku ingin dialah jodoh aku . aku m'harapkan sgt2.. walaupun aku ni tak berapa nak sempurna sgt..hehe..( manusia tiada yg sempurna ) tp aku yakin , dia boleh terima aku seadanya . Sayangg sayangkn abg :) 

Cinta Itu Indah

- Bila seorang wanita mengatakan dia sedang bersedih , tetapi dia tidak menitiskan airmata , itu bermakna dia sedang menangis di dalam hantinya .

- Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita . Jadi jangan senyum sebarangan!

- Selepas seorang gadis jatuh cinta , dia akan sering tertanya-tanya , kenapalah aku tak jumpa lelak ini lebih awal .